Reklamacje i zwroty

ZWROT TOWARU w sklepie internetowym

W sklepie internetowym CarryLove.pl jest możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od momentu otrzymania zakupionego towaru. Pamiętaj, że zwrócić możesz towar nieużywany i nieuszkodzony. Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje przy sprzedaży towaru, który możemy przetestować tak jak w sklepie stacjonarnym więc w przypadku chęci zwrotu chusty do noszenia dzieci, nosidła ergonomicznego i artykułów dziecięcych zaznaczamy, że nie należy ich prać.

Aby odstąpić od umowy należy sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy, który stanowi załącznik nr 1 do regulaminu. Podpisane oświadczenie można wysłać mailem na adres info@carrylove.pl lub wraz z towarem na dokładnie tak adres adres:

CarryLove.pl - sklep stacjonarny
Anielewicza 37 (lokal użytkowy na parterze)
01-057 Warszawa
tel. 506 805 579 

Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. 
WAŻNE! Paczki zaadresowane inaczej nie będą do nas dostarczane.

ZWROT TOWARU w sklepie stacjonarnym

W przypadku produktów zakupionych w sklepie stacjonarnym zwrotów nie przyjmujemy, jest możliwość wymiany na inny produkt o tej samej lub wyższej wartości, jeżeli produkt ma wszystkie metki i nie ma na nim śladów używania.

 

REKLAMACJA TOWARU

Jeżeli produkt nie jest oznaczony jako produkt drugiego gatunku to wszystkie produkty w sklepie CarryLove.pl są oferowane nowe, bez wad.  Jeżeli po rozpakowaniu paczki i obejrzeniu produktu została znaleziona wada fizyczna prosimy o taką informację drogą mailową na info@carrylove.pl.

Wszystkie przesyłki prosimy kierować na adres:

CarryLove.pl - sklep stacjonarny
Anielewicza 37 (lokal użytkowy na parterze)
01-057 Warszawa
tel. 506 805 579 

paczki wysłane na inny adres mogą nie być do nas dostarczone. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysyłanych za pobraniem.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl